Contactformulier:

    Bedrijfsgegevens

    Hartog-Tuning
    Hamsterkoog 16
    1822CC Alkmaar
    Nederland

    E-mail is ons communicatiemiddel bij grote voorkeur. Wij werken niet met een telefonist(e) en ieder gesprek is voor ons een ongewenste afleiding. Tijdens het tunen of een grote motorreparatie 5x een telefoongesprek beantwoorden is het perfecte recept voor fouten, als uw auto bij ons staat wilt u ook niet dat er tussendoor steeds weer afleiding is.

    Het is voor ons onmogelijk om alle telefoongesprekken te onthouden, details en afspraken gaan verloren, verwarring, het is geen onwil, het past niet bij onze bedrijfsstructuur. Bedankt voor uw begrip.

    Vaste klanten kunnen in geval van nood uiteraard bellen, ons nummer staat op de facturen.
    Technische vragen beantwoorden wij niet via telefoon, alleen via mail en niet altijd.

    Langskomen bij ons bedrijf om informatie in te winnen werkt voor ons en u helaas ook niet. Wij zijn bijna altijd met wachtende klanten bezig en kunnen niet elke keer stoppen met onze werkzaamheden om met u een gesprek aan te gaan, dat wordt dan heel erg kortaf. Daar zit u niet op te wachten en schieten wij niets mee op, het is zonde van de moeite.
    Als u langs wilt komen maak dan alstublieft eerst een afspraak, dan kunnen wij de tijd nemen om uw vragen te beantwoorden.

    Wij reageren snel en compleet op e-mail, mail ons alstublieft niet met de vraag om terug te bellen maar inhoudelijk. Als u het heel vervelend vind dat wij niet bellen zoek dan alstublieft een ander bedrijf, wij hebben heel veel goede redenen om het niet te doen, en gaan er niet over in discussie. Bij voorbaat hartelijk dank.

    info@hartogtuning.nl
    http://www.hartogtuning.nl
    K.V.K. NOORDWEST-HOLLAND 37111613
    Btw: NL002063958B48
    ING bank Heerhugowaard 67.13.17.377
    BIC: INGBNL2A
    NL62INGB0671317377

    Voor vragen:

    info@hartogtuning.nl

    Alternatief e-mail adres indien de mail terugkomt met een foutmelding: pedrohartog@gmail.com (alleen bij problemen gebruiken graag).

    Wij zijn elke werkdag open van 08:15 tot 17:00 uur. Op zaterdag op afspraak.
    Onderhoudshistorie opvragen:
    Wij krijgen vaak vragen betreffende de onderhoudsgeschiedenis van auto’s, meestal als onze stempel of aantekening in het onderhoudsboekje wordt aangetroffen.
    Als u deze auto wilt aanschaffen, of dat al heeft gedaan, begrijpen wij dat u vragen heeft over het uitgevoerde onderhoud, reparaties en wat onze indruk is van de auto.
    Wij kunnen daar wel informatie over verschaffen, het wordt opgeslagen, het is dan ook niet zo dat het ons te veel moeite is, of niet behulpzaam willen zijn, maar wij vinden het simpelweg niet correct om deze informatie te delen. De huidige of vorige eigenaar heeft de factuur betaald, als diegene dat met u wil delen dan doet hij/zij dat, het is niet aan ons om die informatie te delen, uit privacy-oogpunt. In hoeverre dat terecht is of niet gaan wij niet over in discussie.
    Wij hebben een verantwoording naar de opdrachtgever en beschermen diens informatie, waar ook de opgestelde factuur deel van uitmaakt. Informatie in het serviceboekje hoort bij de auto, verder niets. Wij geven geen informatie aan iemand die niet de opdrachtgever is geweest. Simpelweg: staat je naam niet boven de factuur dan is  het niet voor jou bestemd. Wil je dat wel vraag het dan aan de  (vorige) eigenaar.
    Wij hopen dat u begrip kunt opbrengen voor onze insteek in deze, wij weten zeker dat onze klanten dit waarderen en daar leggen wij verantwoording aan af.